Returneaza produsele

Clientul Pagotto.ro poate refuza receptionarea coletului ce contine produsele achizitionate prin intermediul unui Contract, sau, dupa caz, poate returna produsele, in urmatoarele situatii:

 

o Coletul prezinta deteriorari severe;

o Produsele au fost livrate / facturat gresit;

o Produsele prezinta defecte de fabricatie;

o Produsele nu corespund descrierii;

 

Clientul are dreptul sa notifice in scris Pagotto.ro ca renunta la cumparare, cu respectarea termenului de 14 zile calendaristice de la primirea produsului conform prevederilor OG 34/2014 și cu conditia nedesigilarii coletului.

Avand in vedere ca produsele comercializate de Pagotto.ro sunt produse ce sunt exceptate de la dreptul de retragere, conform art. 16 din OG 34/2014, deoarece sunt produse perisabile si nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igienă, Clientul nu mai este indreptatit la returnare decat in conditiile in care, dupa desigilarea coletului, in colet va gasi alte produse decat cele comandate.

 

• Clientul se obliga sa notifice Pagotto.ro, intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin orice mijloc de comunicare scrisa (e-mail/fax/etc) in termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea produselor si/sau serviciilor.

• Clientului care a notificat Pagotto.ro ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire vor fi returnate in maxim 14 zile calendaristice, in caz contrar, Pagotto.ro, considerand cererea nefondata/invalida poate refuza returul.

• In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face in cel mult 14 zile calendaristice de la confirmarea returului, iar rambursul se va face doar in contul bancar al clientului, indiferent de modalitatea de plata din comanda plasata.

• In cazul inlocuirii produsului, inlocuirea se va face in conditiile si limitele unei comenzi normale.

• Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzand, dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitata de catre client, nu se ramburseaza.

• In toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre client exceptie facand situatiile prezentate mai sus, precum si in cazul lipsei conformitatii, situatie in care Pagotto.ro va suporta contravaloarea transportului. 

• Produsele achizitionate ca pachet se accepta la retur numai in forma initiala, adica toate produsele continute in pachetul returnat trebuie sa fie intacte, sigilate.

 

Produsele pentru care nu se acceptă returul sunt:

 

• Produse desigilate.

• Produsele deteriorate

 

Termenul de valabilitate al produselor

 

1. Toate produsele comercializate de Pagotto.ro au termen de valabilitate mare, in functie de specificul fiecarui produs

2. Daca termenul de valabilitate este mic, acesta va fi clar specificat in descrierea produsului

3. Daca clientul nu este multumit de termenul de valabilitate al produselor primite poate face retur

 

Colet returnat fără anunț în prealabil

În situația în care un colet care a fost expediat de Pagotto nu este acceptat de către destinatar fără un motiv invocat și fără anunțarea în prealabil prin orice modalitate de contact: telefon, email, chat support, etc se vor dispune următoarele măsuri:

 

• în contul de client asociat comenzii returnate va rămâne activă doar modalitatea de plată online cu cardul pentru următoarele comenzi plasate.